© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 7

30 maart 2014

Tivoli 2 - Geldrop 7 3-1

Door onze redacteur Pascal Janssen Voor de 4e pot op rij niet verloren. In een niet al te spectaculaire wedstrijd hebben we verdiend de punten op de Heihoef gehouden. Het zeer jonge team uit Geldrop kon weinig inbrengen en creëerde nauwelijks kansen. Wij stelden daar hard werken en mooie combinaties tegenover. Ons overwicht werd na een minuut of twintig beloond, Marc miste een kans maar wist de afvallende bal alsnog naar Bell te koppen. Stefan aarzelde niet en scoorde vanaf 1 meter. Hierna volgden nog enkele kansen maar de ruststand was bereikt. Na de thee mocht ik mijn vlag inleveren en na 2 maanden blessureleed weer eens meeballen. Geldrop kwam er nog steeds niet aan te pas en wachtte ons op, op eigen helft. Een fantastische pass van Dekkers werd door Marc, ietwat gelukkig, prachtig ineens binnengevollied. Hierna zakten wij wat teveel in en gaven Geldrop de kans om aan te vallen. Beekie stond op doel en kwam goed uit bij een steekpass. Helaas werd hij gehinderd en raakte hij daarom de bal niet goed. Uit de rebound werd de bal in het lege doel getrapt. Geldrop probeerde hierna door te drukken, zonder enig succes. Pasje (ik dus) speelde vanaf eigen helft de vrijstaande Robke aan, die ging in een beweging langs zijn man en recht op de keeper af. Koelbloedig schoot Robke de bal links van de keeper in de korte hoek. Hierna konden we de wedstrijd kalmpjes uitspelen. 10 punten uit de laatste 4 potjes, chapeau...
Wie is ik? O, ja natuurlijk....Pasje ;)